maandag 19 juli 2010


Hallo allemaal,


Na een lange tocht door de wildernis zijn wij weer online. Na Tofino hebben we letterlijk in de wildernis gezeten: beren, herten, geen water, geen stroom (dan merk je pas hoeveel energie we gebruiken, we moesten de ene batterij opladen na de andere.). Het enige wat we hadden was de zee en bossen. Dus internet zeker niet.

We zijn naar watervallen heen geweest, bergstroompjes bezocht (waar ik het zo koud had dat ik bijna niet meer kon ademen en terug moest), zeehonden gezien toen we gingen zwemmen(20 meter van ons vandaan.). Een otter gezien die zijn kostje aan het verorberen was, enz. Al met al was het in de wildernis een leuke tijd. Nadat we uit de wildernis waren gekomen, zijn we naar de volgende plaats gegaan waar we eerst door de drukte van Vancouver heen moesten. Even op de tanden bijten want ook hier kennen ze het fenomeen file. Nu zitten we op de Hope Valley Campground in Hope waar Laurens en ik net uit het zwembad komen en we WEL internet hebben. (Ik (Daniëlle) meteen blij...)

Aanvulling Erwin, Heerlijk weer een douche na de dagen wildernis....... ;-)


Fijne vakantiegroeten,


DEAL

2 opmerkingen:

  1. Hé Daan, ik zie in die hangmat wel een plekkie waar ik precies bij pas ;-) Veel plezier! Grtz. Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Zus, gefeliciteerd met je verjaardag!! T ziet er allemaal ptachtig uit. Proost

    BeantwoordenVerwijderen